2010. február 22., hétfő

Testelhagyás,személyes tapasztalataim alapján

A testelhagyás megfigyelése, számomra egy nagyon szép és csodálatos jelenség.
Önmagam is tapasztaltam már többször is testelhagyást.
Megfigyeltem érzéseimet, szellemi szintű tapasztalataimat, hogy mi történik ilyenkor.
Ezt az érzést, fizikai szinten egyáltalán nem lehet elmondani, hogy mit is érzünk ilyenkor, vagyis csak megközelítőleg lehet belőle valamit is átadni.
Mikor a fejem tetején, a korona csakrán keresztül kilépek a testemből, mint szellem,
egy nagyon jó érzésben, szeretetben, felszabadult könnyű állapotban vagyok ilyenkor.
Ez az élmény leírhatatlan.
Nincs a tested súlya, nincs félelem, nincs semmi gát.
A határtalan SZABADSÁGOT érzem ilyenkor.
A gondolat erejével haladok, azaz repülök.
Nincs szükségem arra, hogy a lábamat használjam, hiszen oda repülök, ahová akarok.
Itt most valójában azt értem, hogy oda, ahová akarok, mert nincsenek korlátok,amitől
félnem kellene.
Az embernek csak a korlátai és HIT rendszere tartja vissza attól amit tehetne, amire képesek lehetnénk.
Ha valaki szellemi szinten fél attól, hogy csak itt a föld közeli térben tud
tevékenykedni, akkor a félelmei vissza is fogják tartani és ezért nem is lesz képes
elrugaszkodni a fizikai létből.
Egyáltalán, ha sikerülne egy ilyen embernek, szellemnek kilépnie a testéből, akkor a korlátai, félelmei nagyon visszahúzzák, és nagyon rövid időn belül,/ ez lehet pár mp. is/ visszazökken szellemként a testébe.
Nagyon sokan vagyunk olyanok, akik viszont nem engedünk a félelmeknek és a korlátoknak, ezáltal bátran kitudunk lépni a testünkből.
Tudom és tisztában is vagyok vele, hogy vannak veszélyei is, hogy csak úgy barangolni a tágas Univerzumban, egyáltalán nem veszélytelen.
Ebbe a témába nem szeretnék most bele menni,hogy miért is veszélyes, ez egy sokkal nagyobb volumenű téma lenne.
Mivel nem vagyunk egyedül az Univerzumban, a Teremtésben, ezért mondom azt, hogy egyáltalán nem veszélytelen a testelhagyás.
Csak nézzük meg a Klinikai halál állapotából visszajött embereket, hogy miről is számolnak be!
Elbeszéléseik alapján, nagyon sokan,/ nem mindenki emlékszik/ elmondják, hogy szellemként, találkoznak rég eltávozott ismerőseikkel, hozzátartozóikkal.
Ők elmondják nekik, hogy hol is vannak, és miért vannak ott a szellemvilágban.
Ez egy nagy megdöbbenés, ráébredés minden olyan embernek, aki valójában nem is HITT és nem is tapasztalt még ilyent.
Elmondják továbbá, hogy jönnek Angyalok, akik egy fénycsatornán keresztül segítik egy messzi utazásban felfelé.
Ahogy haladnak egyre feljebb, a fény is egyre erősebbé válik, és a végén pedig már egyedül mennek tovább, mindaddig, amíg teljesen elérnek az "alagút" végére.
Ott szembesülnek igazán, hogy hol is vannak.
A Szellemvilágban, a fényben, lepereg az életük filmje egy pillanat alatt, és minden tisztán kivilágosodik bennük, hogy a földön mit tettek helyesen, vagy helytelenül.
A végleges eltávozás természetesen nem történik meg, mert hiszen ez az erős fény, mondhatni Jézus, közli velük, hogy még nem jött el az Ő idejük az eltávozásra,
és vissza kell menniük a testükbe a földre.
Ez a visszatérés, nagyon fájdalmasan érinti a testükből kilépő embereket, mint szellem.
A legtöbbjük, egyáltalán nem is akar vissza jönni, mert sokkal szebb és jobb abban a szellemi világban.
Hiszen ott csak Szeretet van, nincs fájdalom, megszűnnek a problémák is.
A legtöbb embernek, aki visszatér a testébe, mint szellem, általában megváltozik az élete.
Vagyis olyan élményben van része, ami minden eddigi tapasztalatát felül múlja.
A legtöbb ember, aki a Klinikai halál állapotában van, balesetben, műtét közben, vagy valamilyen más úton szerzi tapasztalatát.
Az én szellemi szintű tapasztalataim, természetesen nem a Klinikai halál állapotáról szólnak, hiszen nekem nem kellett sem balesetet, sem betegséget, vagy műtétet átélnem ahhoz, hogy egy ilyen csodálatos élményben részesülhessek.
Ez tényleg egy csodálatos élmény, érzés, hiszen a földi fizikai világban, egyáltalán nincs is megközelítőleg sem szó rá, hogy mit élünk át a szellemvilágban ilyenkor.
Az, hogy itt a fizikai világban valamire azt mondod, hogy szép, vagy gyönyörű, a szellemvilágban mindez milliószor több, szebb, csodálatosabb.
Tudjuk az Univerzumi, a mikrokozmosz és makrokozmosz törvényei alapján, ami fent az lent, ami lent az fent is megtalálható, csak itt a fizikai létben, teremtésben egy torzabb, csúnyább kivetülése mindannak, ami a szellemvilágban létezik.

Szintén további személyes tapasztalataim vannak a gyógyítás terén, a testelhagyással kapcsolatban.
Említettem már, hogy a szellemsebészetbe is beavattak az "Égiek", azaz betekintést nyerhettem a Jó ISTEN kegyelméből-e csodálatos élménybe, folyamatba.
Most a gyógyítás folyamatát nem írom le, csak a testelhagyással kapcsolatos élményeket és meglátásokat.
Igen komoly feltételei vannak, ahogy engem tanítottak a szellem orvosok, szellemi
tanítók egész életemben a szellemsebészettel kapcsolatban.
A részleteket most nem írom le, mert nagyon sokáig tartana.
Lehet az egy másik téma lesz.
Én a szellemsebészetet soha senkitől nem tanultam, nem jártam különböző tanfolyamokra, bár tudom, hogy vannak az országban ilyen lehetőségek is.
Egyszóval, engem ISTENNEK a jó szellemvilága tanított meg mindenre, amire a legnagyobb szüksége, tapasztalata lehet egy embernek.
Tudom, sokan kétkedve fogadjátok, hogy na ne már, mindent tanulni kell ahhoz, hogy
valamilyen tudással rendelkezzünk.
Ez így is van, ezt én sem cáfolom és nem is vitatkozom senkivel, hiszen ahogy mondtam, én sem csak úgy álltam neki minden tudás nélkül-e nagyon mély és komoly gyógyítás terén.
Én is tanultam hozzá nagyon sokat, és én is mint közvetítő vettem részt a szellemsebészetben.
A legtöbb tanulnivalót a jó szellemvilágból kaptam, és ez számomra minden diplománál sokkal többet ér.
Ahogy mondtam, én mint közvetítőként szerepeltem és segédkeztem a szellem orvosokkal együtt, egy-egy szellemi szintű beavatkozás alkalmával.
Egy-egy beavatkozás alkalmával, csodálatosan együttműködve a szellem orvosi teammel, a legmagasabb szintű tudást és élményt nyújtották számomra.
Megfigyeltem, mikor a "beteg" feküdt az ágyon, a feje tetején, korona csakráján keresztül, kiléptették a testéből.
Ez a kilépés, testelhagyás biztosította a "beteg" számára az érzéstelenítést.
Ez egyenesen elképesztő, hogy milyen csodálatosan működik ilyenkor a szellem orvosi team együtt.
Természetesen nem csak a szellem orvosok vannak ilyenkor jelen, hanem az ún. szellemi segítők, az "altató" szellemek, akiknek a feladata, a "beteg" érzéstelenítése, kiléptetése a szellemnek a testéből.
Vannak továbbá kontroll szellemek is, akik mindvégig felügyelik az egész szellem orvosi team munkáját és erőteret, védelmet.
A "beteg" ember aki az ágyon fekszik,amennyire szükséges a fájdalom, érzéstelenítés érdekében, annyira fogják kiléptetni a testből.
Ez lehet részleges kilépés, vagyis csak a fej fölé emelik ki, akár derékig, vagy teljesen kiléptetik a szellemet a testből, és a teste felett lebegve nézheti akár az
egész folyamatot, ha erre képességei, adottságai megengedik.
Ezek az élmények, nagy HIT-et és erőt adnak a további munkámban, küldetésemben, hiszen ilyen élményben nem mindenki részesül.
Amit leírtam, lehet benne hinni és lehet benne nem hinni.
De azt mindenkitől elvárom, hogy aki írásom hitelességében kételkedik, mindabban amit személyesen is tapasztaltam és átéltem, mindenki azon az ÚTON járja végig, amin én is keresztül mentem.

Következő bejegyzésemben szeretnék Nektek egy olyan élményt, tapasztalatot átadni, amit egy orvos élt át és látott egy haldokló ember eltávozásakor.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves János!

Ajánlom honlapomat, itt többet megtudhatsz a testkilépésröl és más szellemtani dolgokról.

Szeretettel Kuppán Tibor

http://asztralutazas.lapunk.hu/