2010. február 5., péntek

Hatodik érzék- szellemi szintű tapasztalatok

Már egészen kicsi gyerekkorom óta foglalkoztatott az a gondolat, hogy nem csak ez a fizikai világ létezik.
Tudtam, láttam és éreztem, hogy van ennél egy sokkal másabb világ.
Ezt gyerekként akkor még nem tudtam helyesen megfogalmazni, de éreztem és tudtam, hogy más vagyok mint a többi ember.
Valami olyan érzés fogott el, hogy ez a világ, amiben vagyunk, csak egy illúzió.
Nem ez a test vagyok, én ennél sokkal több vagyok.
Aztán kezdett foglalkoztatni, hogy hogyan lettünk, mi éltet valójában.
Azzal, hogy ez a test megszűnik, valójában nincs vége az életnek.
Ezt abból is tapasztaltam, "Harmadik szememmel láttam", hogy a fizikai világon kívül van valami más is.
Gyerekkoromban már észrevettem, hogy látok olyan, akkor még számomra megmagyarázhatatlan energiákat, jelenségeket, az emberek auráját, néha beleláttam emberek gondolataiba, láttam rezgéseket a térben, energia gömböket, amikkel akkor még nem voltam tisztában, hogyan is működnek és miért is "léteznek".
Az energia gömböket egyébként szabad szemmel is lehet látni, csak jól kell koncentrálni.
Egy magasabb szintet elérve, már láttam maga a szellemvilágot, az Angyalokat.
Tudom, hogy sok gyerek a mai napig is látja, de nem mer róla beszélni, vagy a szülei és a környezete teljesen elnyomta benne a képességet.
Nagyon sokszor tapasztaltam, szülők elmondásai alapján, hogy a gyerekük hallucinál, téveszméi, félelmei vannak, mert látnak a szobában alakokat és mennek ide-oda a szobában.
Sokszor a szekrényből jönnek ki, és mennek át a falon keresztül.
A gyerekek szülei ezt nagyon, "tudatlanul" elutasítják, mondván ilyen nem létezik és nincs is.
Erre csak annyit mondanék, hogy azért mert ők nem látják, azért nem is létezhet?
Azt szoktam kérdezni a szülőktől, hogy látják-e, hogy dobog a szívem?
Természetesen a válasz az, hogy nem látják.
Akkor én nem is élek, élhetek, mert ők nem látják, hogy dobog és akkor nincs is szívem?
Ilyenkor kicsit ledöbbennek.
Egy másik kérdésem a szülőkhöz, hogy mitől világít a szobában a lámpa?
A válasz nagyon egyszerű igaz, hát felkapcsolják a kapcsolót és világít a lámpa.
Na de a lámpa mitől világít, hogy jut el az áram a csillárig?
Erre azt mondják, hogy ott a falban a vezeték és azon keresztül jut el az égőkig az áram és attól világít a lámpa.
Ezen a ponton tudom megértetni velük a HIT működését.
Mondom nekik, hogy nekem nem ilyen egyszerű, hogy a falban van a vezeték, mert én nem látom, hogy ott menne.
Mert ugye amit nem látunk, akkor az nem is létezik?
Ekkor elnevetik magukat és közlik, hogy minden ember tudja, hogy a falban vezetéknek kell lennie ahhoz, hogy világítson a lámpa.
De mondom, én, akkor sem látom és nem hiszem, hogy ettől működne a világítás.
Akkor kérem őket, hogy mutassák meg pontosan, hogy hol is megy a vezeték a falban.
Ezt természetesen egyikőjük sem látja és nem is tudja megmutatni.
Ekkor kicsit magukba szállnak és elgondolkodnak, hogy tényleg ők sem látják a falban a vezetéket, mégis világít a lámpa.
Amikor valamiről tudjuk, hogyan működik, az számunkra teljesen természetes igaz?
De amivel nem tudunk azonosulni, nem értjük, mitől és hogyan működik, azt elvetjük, tagadjuk.
Ki miben hisz, azt fogja bevonzani.
Tudjuk, hogy a lekorlátolt HIT rendszerünknek köszönhetjük mindezt.
Döbbenetes, hogy a korlátoknak a 90%-át, már 6 éves korunkra belénk táplálják, a többi 10%-ot, meg hozza maga az élet, amíg itt tartózkodunk a földön.
Az embereket mindig is vonzotta az ismeretlen, a rejtélyes és megfoghatatlan, titkos jelenségek, amire nem találtak eddig magyarázatot.
Pedig mindenre van válasz, csak keresni kell, a megfelelő helyen és időben.
Ahogy a tanítás is szól: Ha kérsz adatik, ha zörgetsz ajtó nyittatik....
Sokan szeretnék tudni a választ a kérdéseikre, amire úgymond a fizikai szinten nincs semmi magyarázat.
Ez a téma, a hatodik érzék, nagyon sok ember számára rejtély, és megmagyarázhatatlan jelenség.
Azok számára viszont akik járatosak benne, azoknak ez teljesen természetes és nyilvánvaló.
Így vagyok ezzel én is.
Nagyon sok embernek már egészen kicsi gyermekkora óta megvan ez a képessége.
Ahogy már fentebb is írtam, ezt tapasztalatból mondom, mert nekem is megvan ez az úgynevezett hatodik érzékelés, vagy harmadik szemes látás.
Elkövettem kicsi koromban azt a hibát, most így felnőtt fejjel ezt már tudom, hogy beszéltem otthon a szüleimnek róla, hogy miket látok.
Úgy gondoltam akkor, hogy ez mindenkinek teljesen természetes amit én tapasztalok.
Aztán rájöttem rövid időn belül, hogy ez nem így van, mert a környezetemben, családomban senki nem látta és tapasztalta amit én.
Otthon azzal fogadták a "látomásaimat", hogy a gyereknek biztosan valami elme zavarodottsága van.
Vittek is gyorsan elmeorvoshoz, és láss csodát, az orvos azt mondta, hogy nincs a gyereknek semmi baja, nem talált semmi elváltozást.
Ezt betartva gyerek fejjel, hogy nem szabad elmondanom senkinek, hogy mit is látok, csak felnőtt fejjel kezdtem beszélni róla.
Aztán 1992-ben elvégeztem az Agykontroll tanfolyamot, ahol is drasztikusan felerősödött bennem a hatodik érzék.
Ezzel nem mondok újat senkinek azt hiszem, mert aki elvégezte az Agykontroll tanfolyamot, az tudja miről beszélek.
Ekkortól indult meg igazán a lelkem mélyén valami, amit eddig nem éreztem.
Még jobban felerősödött bennem az energia, az erő, a HIT, és késztetést éreztem magamban, hogy tovább menjek az "ÚTON".
Több tanfolyam, iskola követte az éveket, amiben óriásit fejlődtem.
Tudjuk, hogy mindig fejlődünk, ha teszünk is érdemben érte.
Gondolom,sokan Tudjátok, hogy nem csak a belső látás létezik, van belső hallás és belső érzékelés, szívvel való látás is....stb.
Tudnék magasabb szintű szellemi témákról is írni, beszélni, de az egy másik Blogban lenne, nem itt.
Tudom, hogy minden szellemi szintű téma, mindennel összefüggésben van.
Lehetne ezzel egy nagy lavinát indítani, de szeretném külön választani a Blogomban a nagyon sok témát egymástól.
Tisztában vagyok vele, hogy nagyon sok embert érdekel és érint is.
Az, hogy ez a Blog létre jött, Marcsinak köszönhetem.
Leírom Marcsival a találkozásunkat, ami tudom, nem véletlen.
Hiszem és tudom, hogy nincsenek véletlenek.
Minden egy meghatározott törvényszerűségen alapszik, ezt hozzáértők nagyon jól tudják.
Még, ismeretlen ismerősként tekintünk egymásra Marcsival, de tudom, hogy idővel egy nagyon szoros barátság lesz közöttünk.
Meglátjuk, mert ott van a saját szabad akarata az embernek, amit nem szabad manipulálni.
Az ismeretségünket azért írom le, hogy miként kerültem kapcsolatba Marcsival, hogy a "kezdő" hatodik érzékkel rendelkező, nyiladozó embereknek erőt, bátorságot és HIT-t adjak.
Mindezt nagyon jó szándékkal teszem.
Szerettem volna egy Blogot létrehozni a hatodik érzékkel kapcsolatban.
Én sajnos nem értek a Blog és honlapok készítéséhez, így én is a hatodik érzékelésemhez, harmadik szemes látásomhoz folyamodtam.
Feltettem magamban a kérdést, a bennem Lakozóhoz, hogy szeretném tudni, hogy ki az aki tud nekem segíteni?
Pár pillanat múlva jött is a válasz, hogy egy Mária nevű hölgy lesz az, aki érdemben tud segíteni nekem.
Hát megvallva őszintén, egy átlagos ember gondolkodásával ez nagyon nehéz feladat lenne, hogy ki az a Mária, aki segíteni tud?
Addig kerestem az interneten,mivel volt egy támpontom, hogy miért keresem Máriát, így egy másik blog olvasása közben, rátaláltam egy képre, amin Marcsi volt.
Ezt úgy kell elképzelni, tudom, hogy az országban nagyon sok Mária van, de egy belső késztetést éreztem, hogy álljak meg.
Valamiért egy belső érzés volt bennem, hogy lehet Ő lesz az a Mária.
Hallgatva a megérzésemre, belső hangra, többször is vissza kérdeztem magamban, hogy biztos, hogy Ő lesz az?
Egyre fokozódó erő, és visszajelzés lett bennem úrrá, hogy keressek Marcsiról több információt.
A gondolataimat sikerült rávezetnie a bennem Lakozónak, hogy megtaláljam a hőn áhított személyt.
Ezután felvettem a kapcsolatot Marcsival és azóta készségesen állunk egymás rendelkezésére, pedig csak pár napja "ismerjük" egymást.
Olyan érzés, hatodik érzés ez, mintha az ember a régóta nem látott testvérét találná meg.
Ezt fizikai szinten szavakkal nem lehet elmagyarázni, ebbe benne kell lenni, átélni.
Amikor idővel elég erős lesz bennünk a HIT, és szinte teljes mértékben hagyatkozhatunk a belső, szellemi megérzéseinkre, látásainkra, akkor az még jobban felerősödik bennünk.
Ezekkel a képességekkel, nagyon sok jót tudunk tenni önmagunk és embertársaink felé.
Tisztában vagyok vele, hogy a polaritás törvénye arról szól, hogy tehetjük a meglátott jót, és tehetjük az ellenkezőjét is.
Én a HIT-em által a jóra vagyok hivatott, és a szeretetteljes segítőszándék vezérel.
Tudom, hogy mindenkinek nem is lehet segíteni, mert nem vagyunk egyformák, és nem is tarthat mindenki ott, hogy ez a téma érdekelje.
Kíváncsi vagyok, hogy Nektek milyen személyes tapasztalataitok, élményeitek vannak és voltak az életben a hatodik érzékelésekkel kapcsolatban.
Szeretném, ha a Szeretet és segítőszándék által működne a Blog.

Megértéseteket köszönöm.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Érdekes dolgok ezek, így eszembe jutott, én is láttam gyermekkoromban angyalokat, és még sok minden mást is, de ha mondtam a szüleimnek, csak legyinteni szoktak, nem vették komolyan, pedig valóban láttam.
Azon már én is sokat agyaltam, hogy történnek velünk olyan dolgok éltünkben, amik bizonyosan nem véletlenek, ezt azért tudom, mert velem is megesett, de akkor nem kerestem rá a választ, nem is találtam volna.
A Jánossal való találkozásom sem véletlen, tutira nem.
Ugyanis, amikor kaptam a levelét, valami furcsa, megmagyarázhatatlan dolog történt velem.
Nagyon sok levelet kapok naponta, mivel a megélhetésemre a pénzt az interneten keresem, így elég sok helyen ott vagyok.
Ha bekapcsolom a gépet, természetesen először a postámat nézem meg, de csak a fontos leveleket nyitom ki. Kb 20 levél közül a János levelét bontottam meg, a segítségemet kérte. Nem volt benne semmi más különleges, de valami késztetést éreztem, amilyen gyorsan csak lehetséges, kapcsolatba kell lépnem vele. Soha nem láttam, még képen sem, és még is megéreztem, a szeme barna, és meleg a tekintete, még azt is tudtam, éreztem, hogy azonos korúak lehetünk, azt meg főképpen, hogy nagyon különleges ember lehet.
Az meg később derült ki, még azt is megéreztem, a kék szín a kedvence.
Ami legjobban ledöbbentett, mivel elég sok mindenkivel leveleztem, de ilyet nem éreztem soha, vonzódom hozzá, és úgy érzem itt van velem, és fogja a kezem.
Nem vagyok látnok, nem tudhatom, mit hoz a jövő, de annyit biztosan tudok, ez több, mint barátság, ez egy szoros kötelék, amit senki nem téphet soha szét.

János írta...

Kedves Marcsi!

Szeretnék reagálni az Írásodra.
Ahogy mondtam is,nincsenek véletlenek.
Az sem véletlen,hogy mi megtaláltuk egymást.
A sors,a jövő úgymond kifürkészhetetlen,hiszen nem mindig lehet tudni a jövőt.
Vannak olyan "tudományok",mint pl: az Asztrológia,amiből valamelyest lehet tudni,következtetni a várható eseményekre.
Ez sem igaz teljesen,mert ott van minden embernél a saját szabad akarat,a döntés.
Nagyon örülök,hogy Neked is voltak és vannak nagyon jó megérzéseid az életben,emberekkel kapcsolatban,köztük velem szemben is jól érzel dolgokat.
Ha valaki igazán szeretné,és tesz is érte,akkor ezt a képességet még jobban lehet erősíteni bennünk,egymás között.
Valóban,bennem is egy olyan nagyon jó érzés párosult Veled szemben,amit nem lehet csak úgy fizikai szavakkal megmagyarázni.
Ezt csak az az ember érzi,aki benne van.
Nekem is nagyon szokatlan az életemben,hogy ilyen gyorsan,pláne "látatlanban"itt a neten,hogy valakivel szemben,azaz Veled szemben így érezzek.
Nem egy szokványos dolog ez,hogy ismeretlenül is létrejöjjön két ember között egy igen erős vonzalom.
Ezt én is így érzem,hogy ez a kötelék sokkal erősebb,mint egy egyszerű barátság.
Ennél sokkal több van kettőnk között.
Szeretnék Veled a jövőben is nagyon sokat együtt lenni,még ha csak így jelképesen az éterben,és fogni a kezed,hogy a kölcsönös bizalom és szeretet mindig meglegyen bennünk,egymás között.
Az,hogy a jövő mit hoz,azt senki sem tudja.
Ezt most egy teljesen kívül álló nem biztos,hogy érti,ami kettőnk között játszódik.
Mindenkinek kívánom,hogy minden ember felé csak a szeretetet és a jót adja.
Kívánom Neked Marcsi,hogy egész életedben legyél nagyon boldog,és Tudj nagyon szeretni mindenkit,legfőképp akik nagyon közel állnak Hozzád.

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Szia :) Érdekes dolgokat irtál.Az a baj hogy nekem túl nyitott ez a felület hogy le merjem irni miket láttam.Ki tudja ki figyeli .

Katus írta...

Jó napot!
A kisfiam is lát és érez dolgokat.. aurát is ... A színeket is onnan tanulta meg szerintem mert sose tanítottuk neki... Alternatív pedagógiai módszereket alkalmazunk otthon.
Még nem beszél folyékonyan és nem nagyon tudok segíteni neki...
Vagyis fogalmam ninxs, hogy mit tehetnék...
Vannak emberek, mint példa nagymama, akitol teljesen kiakad.. napokig teljesen lemerül tőle.
Van, hogy nagyon vicces dolgokat csinál, amit biztos vagyok benne, hogy nem tőlünk tanultult..
De van olAno, hogy a semmiből elkezd sírni és szalad hozzam.. mintha felne..
Nekem a harmadik szemem bezarult...és semmi olyat nem látok de hiszem, hogy valaki igen...ahogy a fiam is...és nem tudom, hogy kezeljem.. tudna valaki segitseg?
Köszönöm.