2010. február 7., vasárnap

Harmadik szemes látás az angyalos képről

Blogom készítéséről írnék egy nagyon fontos megjegyzést.
Szeretném Nektek elmondani, főleg Neked Marcsi, hogy tegnap este mikor elbúcsúztunk
egymástól, éjjel még lefekvés után, telepatikusan beszéltem Veled.
Végig gondoltam a napi eseményeket, és egy nagyon jóleső érzés párosult mellé.
Szerettem volna Melletted lenni, ott lenni Veled, de tudom nem lehet, nem szabad.
Ahogy beszéltem Veled a Blogról, elmondtam Neked, hogy szeretnék majd egy olyan képet
feltenni a Blogra, amin egy Angyalos kép is van.
Egy olyan Angyalos képet, ami szép világoskék színű, és a kezét az ég felé tartja, és energia sugárzik ki belőle.
Másnap, mondta Marcsi, hogy nagyon sokat dolgozott a Blogomon, amiért nagyon hálás vagyok, és nagyon sok puszit adok érte.
Kérte, hogy nézzem meg a Blogomat, hogy milyen lett.
Ahogy olvasom és nézem, akkor tűnt fel nekem, hogy ott van az Angyalos kép a jobb oldalon, és olyan, amilyenről beszéltünk éjjel telepatikusan egymással.
Tudom, még lehet változtatni nagyon sokat a Blogon, de, hogy már most ennyire működik kettőnk között a telepátia, az érzelem, az számomra egy nagy öröm és boldogság.
Tudom, hogy ezzel ismét nem mondok újat senkinek, mert sokunknak megvannak ezek a képességei, de akinek még most kezd "nyiladozni" a harmadik szemes látása, annak szeretnék elég önbizalmat és HIT-et adni hozzá.
Nekem sem újak ezek a tapasztalások, de akkor is nagy öröm a számomra, hogy ez a képesség egyre jobban fokozódik bennem, bennünk.
Ahogy a mondás is szól, a kicsi apró részletekben lássuk meg az egészet.
Lehet ezeket a képességeket fejleszteni, csak akarjon az illető, és megkapja a helyes irányt arra nézve, hogy milyen úton közelítse meg.
Ha valaki kér, az meg is kapja a megfelelő időben, a megfelelő helyen a segítséget.
Csak türelemmel várjuk ki, amíg megkapjuk.
Van egy jó kis vicc a türelmetlenségről :)
Hogyan imádkozik a türelmetlen ember?
Drága jó ISTEN-m, adj nekem türelmet, de most azonnal. :)
Hát igen.
A türelmet is tanulni kell.
Ahogy mondtam már, nincsenek véletlenek, és az sem véletlen, ha valaki ide látogat erre a Blogra.
Szóljatok hozzá bátran, segítő szándékkal, és építő jelleggel.

Nincsenek megjegyzések: