2010. december 9., csütörtök

Orgon gömbök

Az Orgon gömbökről szeretnék Nektek írni.
A személyes tapasztalataim az Orgon gömbökkel, hogy igazán az ember
nem is figyel fel rájuk.
Pedig a Teremtés kezdete óta itt vannak, itt van életünkben.
Az Orgon energiákra minden élőlénynek és a Föld Anyánknak is szüksége van.
Az orgon-energiát, idő nélkül közlekedő részecskéknek mondják.
Több neve is van, köztük számomra a legszebb az "ISTENI Energiáknak" is nevezik.
Ezek az Orgon gömbök szükségesek minden élőlény számára, mert ez ÉLET energia
is egyben.
Mindig ott vannak és voltak az éterben és ezeket az Orgon energiákat lélegezzük be, ami számunkra a létünkben nélkülözhetetlen.
Mondhatni feltöltenek ÉLET erővel, energiával.
Nagyon szépen hangzik.
Az Orgon gömböket szabad szemmel is láthatjuk, nem kell hozzá 3. szemes látás.
Az én megfigyeléseim alapján, az Orgon gömböket úgy figyelhetjük meg a legjobban,
ha a tiszta égre tekintünk, ahol még felhő sincsen.
Igazából nem a szemünkkel kell látni, hanem egy másik látással, a vertikális látást kell alkalmaznunk.
Vagyis ne azt lásd ahová nézel, hanem ami körülötte, térben van.
Remélem érthetően írtam le.
Szerintem ez egyáltalán nem bonyolult, mindenki megtudja tenni.
Amikor nézem a tiszta égboltot," természetesen lehet máshová is nézni, de a kezdőknek így sokkal könnyebb az elején" akkor ezzel a vertikális látással, megjelennek apró, fényes kicsi pontok.
Ezek a kicsi fényes pontok az "Orgon gömbök" és szemmel szinte követhetetlenek, mert olyan gyorsan cikáznak, hogy egy bizonyos időnek el kell telnie ahhoz, hogy rátudjunk igazán hangolódni.
Én úgy látom ezeket az Orgon gömböket, " lehet valaki másképp látja" mint valami fényes sejtek mikroszkóp alatt, amikor cikáznak ide-oda.
A meglátásom annyi, hogy meleg időben sokkal több van belőlük, és hidegben valamivel kevesebb.
Aztán lehet hidegben is annyi van mint meleg időben, csak nem lehet látni a többit.
Én ezt tapasztaltam.
Megfigyelésem alapján, meleg időben kicsivel nagyobbak ezek a gömbök, mint hideg időben.
A formájuk, ahogyan én látom őket, természetesen gömb alakúak, de vannak külön sávok benne.
A sávok úgy helyezkednek el, hogy kívülről befelé haladva, a külső széle a gyűrűnek, kissé szürke színű.
A 2.sáv szép fehér és az elsőnél talán ötször szélesebb.
A 3.sáv ismét szürke, és az első szürkénél talán háromszor szélesebb.
Az utolsó belső sáv egy igen pici fehér pont, amit szinte nem is látni.
Én így látom az Orgon gömböket, de olvastam más helyeken, hogy valaki kéknek látja.
Én azt mondom, amit és ahogyan látom a gömböket.
Kérdezhetitek, honnan látom és tudom, hogy milyen az Orgon gömb, ha nagyon gyorsan mozog és szinte követhetetlen.
Ez így igaz, hogy nagyon gyorsan cikáznak ide-oda.
De ha elég rutinosak vagytok már, az akaratotokkal, egy rövid ideig, megtudjátok állítani őket.
Én mindig csak 1 gömböt tudok az akaratommal egy rövid időre megállítani, és ez idő alatt tudom megfigyelni.
Mindig menni akar a gömb, így ha teljesen nem is tudom fixen megállítani, de lényegesen lehet lassítani a mozgásában.
Sok gyakorlással könnyedén megfigyelhetőek az Orgon gömbök.
Ti, hogyan látjátok az Orgon gömböket?
Milyen tapasztalat van már benne?
Kérlek írjátok meg, én is tanulok tőletek.

10 megjegyzés:

EgytolEgyig írta...

mintha világító bogarak repkednének ide oda... De én mást is látok (nekem nyitva is van "A" szemem ) :D. Illetve most kezd nyílni ahogy fejlődöm. egy orgon gömbnél jóval nagyobb (kb 2 körömnyi) gömböt a homlokommal egyvonalban (van amikor máshol jelenik meg) de ez nem világít úgy mint az örgön. Szürkés színű és 2 rétege van. a belső a legsötétebb a külső világosabb :D Na erre mondja meg nekem valaki hogy micsoda mert már megőrülök tőle :D

galan írta...

igen a nyári tiszta égbolton valóban van "hangyacsata". én aranyló pontoknak látom őket, amik úgy harcolnak, mint a rossz adás a régi TV-kben.
viszont nem ott láttam ezeket először. Szerinted ugyanazok lehetnek?
ha éjszaka - még teljesen éberen - belemeredek a sötétbe*, olyan fényegyüttállásokat lehet látok, mint a bodzavirág feje. és azok is ilyen kis fényes pontokból állnak (ilyen). Ha sikerül ráfókuszálnom egy ilyenre, az elkezd felém közeledni és mikor egészen közel érne, eltűnik.

* kiskoromban az volt a mániám, hogy megfigyeljem, hogy tényleg fekete színű-e a "vaksötét"

ezoblogger írta...

Az orgon mágikus gyógyító hatása egyre jobban közismertté válik.

Dorinda írta...

Még csak most olvasom a cikket. Én 2018 szeptembere óta látok ilyen gömböket, elég gyakran. Van aminek világossárga fénye van, de van zöld, kék és narancsos fényű is, néha hallom is őket. Olyan hangjuk van mint a bogaragnak, ahhoz tudnám hasonlítani. Láttam már tőlük nagyobbat is kb mint egy dió, az fehér volt. Lefotóztam őket mert alig kartam elhinni. Számítógépen kinagyítva nagyon is élénk a színük: piros, kék zöld, a halványabbak mint a sárga nehezebben kivehetó, de azok az apró pontok igen jól látszódank.

Dorinda írta...

Az előbbihez amit írtam még hozzátenném, hogy én nem csak a szabadban látom őket. Én először a szobámban tapasztaltam. Van amikor elég fényes egy ilyen apróság. És észrevettem, hogy egy szinte mindig velem van. Elképesztő.

Unknown írta...

Én apró ezüst cikàzó gömböcskéket làtok minden időben a szabadban vagy ha kinézek az ablakon.Mindig is làttam csak nem tudtam megfogalmazni màsok meg nem értik.

Unknown írta...

Ha màr itt tartunk mit jelent ha àllandöan sok 4- est làtok mostansàg?

Unknown írta...

http://energiagyogyaszat.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=129740

Unknown írta...

https://www.google.com/search?q=làvakő&oq=llw&aqs=chrome.1.69i57j35i39lw2j0.1plw791j0j4&client=ms-android-tmobile-hu&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8ww

Unknown írta...

4: Az angyalok veled vannak. Fordulj hozzájuk segítségért, irányításért, szeretetért és biztonságérzetért.